fredag 21 augusti 2015

Nytt år, nya möjligheter

Hejsan!


Hoppas ni alla, både föräldrar och barn har haft en härlig sommar och är utvilade till skolstarten. Man får vara kreativ när vädret är som det har varit. Själv har jag lyckats åka utomlands, vandrat i fjällen och fiskat i Värmland samt umgåtts med familj och vänner. En bra sommar helt enkelt.


Jag har lagt upp en ny grovplanering med några mindre ändringar så kolla gärna på den. Där får ni också information om när vi är ute respektive inne på idrotten så ni väljer rätt kläder. Om det är riktigt dåligt väder går vi in men det beslutet tar jag inför varje lektion så packa utesaker om det står att vi ska vara ute.


Jag har även lagt upp en inbjudan till årets skoljogg som är vår första idrottsdag.


Jag ser fram emot att träffa er alla på måndag!


Trevlig helg!


/Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar